Underbara dag!

Vilken skön dag det har varit!

Började med 55 minuter spinning, som var otroligt jobbigt! Nu ska kondisen upp iallafall! Imorgon börjar stegtävligen på jobbet och jag år så peppad :) Jag ska inte vinna, men jag ska göra bra ifrån mig.. mycket bättre än de föregående åren som varit. Men iallafall träffade på en kompis från cherry där :) det var jättekul att träffa på henne! Hoppas på att träffa henne snart igen.

Sen gick jag på en promenad här hemma och sen nere vid delsjön och fotograferade :)













Sen hamnade jag på stan med Emma och fick i mig glass i solen :) Så skönt! En perfekt dag..

...och nu ska jag sova så jag orkar jobba imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jääääätte fina bilder Anneli!! =D

2010-05-05 @ 17:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback