Vart är våren?

Nu är jag ju ledig hela helgen, jag vill ha tillbaka våren! Ser mer ut som höst ute. Blir sugen på att bara sitta inne hela dagen. Fast jag ska nog ta mig till gymmet och träna lite, har iof ont i mitt skulderblad och axel idag, vet inte varför. Började få känningar redan igår natt när jag gick hem från bussen. Jag ska snart till naprapaten igen, så vi får se vad han säger.

Igår var jag på bio :) Såg Shutter Island, som jag försökte se för någon vecka sen. Jag var ju ända till biografen, men mådde ialla och frös och svettades, så jag valde att gå hem. Så igår blev min andra chans. Tyvärr hade min kompis redan avslöjat slutet med en menning, så jag satt från början och visste vad som skulle hända. När ska folk lära sig att inte prata om filmer när man ska se dom? Annars så hade den nog varit ganska bra.

Haha, jag låter lite bitter idag :) men jag skyller på vädet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback