Varit duktig idag

Ja jag känner mig duktig iallafall :) Helt slut och trött i kroppen. Jag försöker träna upp min kondition, men jag är verkligen nere på noll just nu. Så jag börja med att jogga i intervaller, gå snabbt i 2 minuter och jogga 8 minuter x två. Efter 20 minuter var jag helt slut.. hemskt egentligen. Så mina planer om att jogga hela passet ändrades till att jobba lite på maskinerna. Ben och lite lite rygg och bröst, sen promenerade jag hem och fortsatte med några enkla övningar för axlarna och triceps. Så det blev lite av varje :) bättre än ingenting. Ska strax iväg till jobbet på möte och sen kommer jag somna när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Frugan ;)

Du är alltid duktig!! Tycker jag! Vet jag! För du är bäst! Kom ihåg de <3

2010-03-28 @ 22:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback