Promenix i solen

Idag var det så där fint väder då man bara måste gå ut och promenera :) Hur ofta brukar jag känna så? haha eftersom jag hatar att promenera utan mål och själv så blir det inte så ofta. Idag var jag tvungen, så jag sa till min kompis att följa med och det gjorde han så snällt så. Blev en promenad till Bäckebol och tillbaka. Så himla skönt! Fick även köpt en hdmi-kabel, hade tänkt att koppla min laptop till tvn och kanske få sett en och en annan serie jag missat :)

Jag köpte proteinpulver idag..

                                                  

Jag köpte den i choklad. Efter att ha prövat alla möjliga måltidsersättningar under åren så har chokladen alltid varit den som smakat mest okej. Efter att ha känt lukten av denna när jag öppnade den trodde jag att jag skulle spy när jag skulle smaka den, men när jag väl drack den så var det ingen fara :) Kommer helt klart att fungera. Nu ska jag bara fortsätta med träningen och fortsätta äta som jag gjort de senaste dagarna så får vi se om det ger resultat till sommaren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback