Naglar i mars

Jag var ock fixade mina naglar idag :) Inget speciellt denna gång heller utan bara naturella som jag målar med nagellack själv. Hon jag gick hos var en jättetrevlig tjej på Nailteam, väldigt pratglad, det gillas :) Hon hade nyligen gått färdigt utbildningen och gillade att göra glitternaglar. Ja jag får se vad som händer till sommaren, jag vill hitta någon som gör riktiga design naglar utan klistermärken. Någon som inte kostar massa massor.. Jag och en tjej på jobbet försökte leta lite på nätet igår, men det är så svårt! Jag saknar Mieke som jobbade på Masi, hon var grym! I want you back in Sweden Mieke!! Come back to us, please!

Nu när vårsolen tittar fram så längtar jag bara till sommaren. Jag ska bli brunare än jag nånsin varit i sommar :P eller hoppas kan man ju.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback