Musarm & shopping

Jag var till naprapaten idag och fick höra att jag har musarm! Haha, jaha.. så kan det gå. Jag anstränger mina ena arm för mycket och eftersom jag inte tränat så har musklerna runt skulderbladet krampat sig massor. Så nu ska jag bara fortsätta träna, men ännu lugnare med vikterna så att allt blir rätt och slappna av i armen mer. Det gör inte lika ont idag, men jag lär ha ont ett tag tills jag får upp mina muskler lite. Jag gick och träna en sväng efteråt, blev faktiskt lite sur över hur slitna gymmets maskiner är. Jag har fått för mig att de inte funnits så länge, hur kan deras utrustning redan falla ihop? Jag skulle flytta på ett ryggstöd och den flyttade för mycket på sig, självklart försöker jag ställa tillbaka den och den vägrar röra sig en cm. Jag frågade till och med en kille där om hjälp och han klarade det inte heller.. Så det blev inge användning av den maskinen. Ska nog ta och skaffa det andra kortet snart. Vill spinna!

Sen var jag så shoppingsugen! Ska kanske på en dejt snart :P och vill vara fin, men alla kläder sitter så hemskt. Det blev ett par jeansleggins, en kofta och två linnen.

                                                 
Lånat bilden från mandeldesign Gillar dom jättemycket redan!

Kommentarer
Postat av: Johnny

Haha musarm av allt. Det var det fjantigaste! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback