Jag kan inte röra mig

Gah! Jag har så ont! För ett år sen så gick jag hos en massör som sa att jag är väldigt stel i visa muskler och att mitt ena skulderblad sitter fast... jag gjorde inget åt det då. Nu när jag börjat träna så får man ju träningsvärk. Ja eller det kändes som träningsvärk först, nu gör det bara ONT! Jag vaknade 5 i natt och trodde jag skulle dö! Så nu lever jag på tigerbalsam och ipren. Gör några försök till att stretcha ut en muskel det känns mest i men går si så där. Så imorgon ska jag till en naprapat med hopp om att det ska kunna bli lite bättre...

Strax är det dags för att ta sig till jobbet en sväng, och sen hem och pröva Final fantasy 13! Fick den på posten igår, men var för trött att pröva den när jag kom hem :) Eller rättare sagt, det var Desperate housewifes och Cougar Town :) Måste nog ta och börja följa dom när jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback