Fredagsmys

Detta eviga tjatande på Facebook om fredagsmys varenda fredag! Jag får nog testa det idag jag med då.

Har köpt en hel grillad kyckling som jag plockat sönder nu. Ska använda den till en ceasarsallad tänkte jag. Köpte med mig en låda med Chillout. Det fanns några olika och eftersom jag inte kan något om viner så får jag ju testa dom en och en. Idag blev det en Shiraz, som ska vara mer fruktig. Spännande!

Sen har jag förberett med lite gurka och morötter med dip. Tror dock inte jag kommer orka äta dom :) SÅ nu är frågan, vad ska man göra när man fredagsmyser mer än äter och dricker? Ska jag börja se på nån serie och tokkolla hela kvällen, eller bara se nån film? Kanske bara zappa på tvn?

Vad gör du när du Fredagsmyser? Ge mig tips och idéer så jag också kan vara som alla andra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback