E-day

Idag fick Emma äntligen sin dag som jag tänkt ge henne sen i Augusti. Jaja, jag är sen av mig, jag vet.. men bättre sent än aldrig och vi hade en bra dag :)

Börja med att åka och handla frukt till en sallad!



Kom även hem med en tröja eftersom jag inte kunde hitta något jag kunde tänka mig att ha på mig.. suck..



Packa snabbt ihop lite kläder och vår aptitretare. Träffade upp Emma på Järntorget och berättade på vägen att vi skulle på massage :) så himla kul att göra någon glad, för hon lös upp ska ni veta. Vi gick på Thaimassage på Siam Relax vid Haga bion. Tycker det var kul att man kunde ligga i samma rum. Jag har ju aldrig varit på Thaimassage innan så jag fick en chock när det hoppade upp någon på min brits och satte sig på mina ben när hon massera :) Dom var väldigt fnittriga, men även duktiga. Jag kommer troligtvis gå dit att pröva en fotmassage någon dag, för det kan behövas.
Sen gick vi helt degiga och mosiga på en fika på condeco! Wohoo, glutenfria grejjer har dom så jag blir glad och smaskar i mig en kladdig chokladkaka och Sweet chai ice latte :)



Dags för att bli stylade! Måste säga att man blev lite besviken på hur de stylade vårt hår, platta håret hade man kunnat göra själv. Sminket var snyggt däremot. Visst inget man vill ha på sig till vardags. Hon som fotograferade oss var rolig och trevlig :) Hittade inte många bilder vi blev nöjda med. Jag gillar inte dessa 100 heller, men jag ville ha något som minne. Så här blev mitt resultat iallafall



När vi var klara var vi sugna på "vårt" ställe, och eftersom vädret tillät så vandrade vi till Max och åt ett varsit Orginalmål :) Såklart var det fotbollsmatch på G, att vi alltid ska lyckas. Träffa på några från jobbet, alltid lika trevligt :) Nu var våran dag slut och vi åkte hem, nöjda och glada!

Kommentarer
Postat av: Emma

hihi...mmmm....myyyyycket trevlig dag!!! =D

Taaaaaaaaack tack!!!! hihi

2010-03-30 @ 07:23:23
Postat av: Amanda

SUPER FINA BILDER JUUU!!!

2010-04-03 @ 00:37:36
URL: http://mandy80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback