Tråkigt!

Sitter hemma och har tråkigt! Jag vill göra allt jag inte kan göra :P det är väl typiskt.. Jag vill spöa lite killar i CoD, men mitt modem dog i förrgår så jag har inget xbox live. Jag vill åka och shoppa, men jag tappa ju bort mitt Mastercard i söndags, så jag har mina 90 kr tills jag får ett nytt kort. Fast det borde komma imorgon eller dagen efter, men det är ju idag jag har tråkigt. Jag borde egentligen åka och träna, men jag VILL inte :P så därför tänker jag inte göra det heller.
... och nu kom jag på varför jag är lite velig idag. Det är ju PMS! Wohoo! Att man aldrig lär sig, rastlös och man vill bara göra allt man inte kan, grinig och lättirriterad :) Vilken kombo! Underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback