Tillbaka till..

.. svenska  :)

Ja, det verkar ju ändå vara mest mina vänner som läser min blogg. Jag vill kunna uttrycka mig så som jag känner, och det kan vara lite svårt ibland när man inte kan orden. Även om jag gillar att skriva på engelska för att träna upp den. Det kändes bra att alla mina kusiner kunde läsa min blogg om de ville och även de jag spelade med, men jag tror inte så många av dom läser endå. De flesta av mina kusiner kan ändå läsa svenska om de vill, om de anstränger sig :)

Nu har det gått en vecka in i det nya året. Tiden har flygit fram!

Jag har jobbat 5 dagar av åtta. Jobbet har varit ganska jobbigt till en början, men jag tror bara att det kan bli bättre.
Min telefon ville inte att jag skulle prata med folk, så högtalaren la av. Nu är den på lagning och fick ett sms underkvällen att den nu är färdig lagad! Wow, supersnabbt av 3. I April ska jag förlänga mitt abonnemang hos dom och plocka ut en iPhone :) Har inte kunnat sluta tänka på det efter att jag börjat fundera på den. Alla jag frågat verkar vara så nöjda, ingen kan tänka sig att köpa en vanlig mobil igen. Har ni prövat iPhone?


Jag har köpt en xbox!! Adda mig! iElavie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback