Pirr..

Ja så känner jag nu :) Känner inte igen mig själv! Jag vet att många av mina vänner inte heller gör det, men det är inget negativt.. utan tvärtom! Det är så kul att göra alla galna saker :P Ja inte att tappa minnet när man går ut och festar, utan jag menar att leva livet :) Göra vad man vill, när man vill.. ja till och med hur man vill :)
Jag tror inte många av mina vänner undkommit att jag pratat med lite olika killar via några dejtingsiter. Dock vet jag inte vad jag tycker om dom.. det är fullt med oseriösa killar som tror dom kan bete sig hur som helst bara för att dom är anonyma. Samtidigt så finns det en och annan söt kille som dyker upp. Ibland pratar man ett tag och märker att det va inget som klickade.. ibland vill man gå lite längre och gå på en dejt. Så ja.. imorgon ska jag på en dejt :P vi får väl se om du fortsätter klicka efter vi setts... eller om det tar slut där.


Kommentarer
Postat av: A-K

=)

2010-01-25 @ 07:26:10
URL: http://aks.blogg.se/
Postat av: kim

det finns både dåliga och bra killar .. men dem bra brukar vara svåra att få tag på ibland. Och sen är det ju inte bara det ... :) som du vet.

2010-02-01 @ 11:23:42
Postat av: Anneli

Javisst är det så :) Det är ändå ganska kul att dejta lite och träffa lite folk, folk som man aldrig nånsin skulle träffar annars.

2010-02-03 @ 00:38:38
URL: http://miniego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback