Me love My home

Jag börjar få till det hemma  :) Det börjar bli riktigt mysigt! Visst det fattas en jävla massa, och det är så mycket jag vill ha.. men jämför man första dagen med idag, så är det stor skillnad! Jag ska ta lite bilder imorgon så får ni se skillnaden :) Det enda rummet jag inte lagt ner någonting på ännu är köket. Jag är inte där så ofta och det känns inte så viktigt. Jag älskar mitt sovrum! Jag är så glad att jag inte lyssnade på tapetseraren och valde min röda tapet. Visst jag hade velat ha en vinröd, men jag är så nöjd med hur det ser ut nu. Forfarande behöver jag ett avlastningsbord eller sängbord i sovrummet och en fet tavla, men det kommer :) någon dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback