Kom hem med en..

..tv igår! Woooho!

Jag gick ju till stan för att kolla efter en iPhone, men fick övertalat att det var mer värt att vänta tills jag kan förlänga mitt abonnemang eftersom det ingår fri surf och liknande. Så 4 månader får jag vänta, det ska jag väl klara av? :)

Sen skulle jag bara gå in och kika på el-giganten för att se om dom hade nån tv till mig. Har tjatat om denna tv sen jag satte min första fot här inne. Igår köpte jag hem en :) Jag vet inte om det var rätt, jag skulle ju ha en samsung eller en sony, men nu står en Toshiba där. Innerst inne tror jag inte det spelar nån roll vad det är för tv, jag har ju alltid varit en märkesnörd och därför alltid valt de som man tycker är bäst. Det som får mig att fundera är kontrollen.. den ser så billig ut och jag saknar några funktioner. Frågan är hur ofta komemr jag kolla på tv? Jag kommer mesta dels spela på den eller titta på film och då behövs inte dessa funktioner. Ska jag ändå lämna tillbaka den och fortsätta leta? Det som är fördelarna med denna är att den drar mindre ström än många andra, den känner av hur ljust det är i rummet och anpassar hur strakt den lyser och sist men inte minst har den så att den gör ljudet mer stabilt :) Ja när det är t ex reklam så kan ljudet bli mycket högre och man måste sänka, men denna känner av det och sänker ljudet åt dig. Det är bra bild när jag spelar och den är i det formatet jag ville ha den. Jag har ju ändå en månad på mig att fundera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback