Det bästa som finns..

.. är att sova hela dagen! Men varför är det just skönt på dagen? Jo just nu tror min kropp och hjärna att jag fortfarande jobbar nattpass... men imorgon så ska jag ju jobba dag, så jag tvingade mig upp idag kl.9 haha, och det är ju inte ens tidigt i vanliga människors ögon :P Just nu vill jag bara krypa ner i sängen igen och sova..

Jag ska träffa en tjejkompis som jag inte sett på väldigt längeidag, tror det var för ett o ett halvt år sen vi sågs sist, ändå bor vi i samma stad :) Jag är verkligen sämts på att höra av mig till folk. Skäms ibland över det, eller ganska ofta. Fast jag tror de flesta av mina vänner tycker jag förbättrat mig lite nu när jag flyttat :) för jag ringer vissa helatiden känns det som... jag behöver sällskap!
Just nu kan jag inte ringa nånstans, eller ta emot samtal.. eller jo jag kan ringa nödsamtal. Det brukar att hjälpa att starta om mobilen, men inte idag. Hoppas verkligen att den börjar fungera tills jag ska möta upp min kompis.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback