Ångest

Jag kommer aldrig glömma hur skönt det var att lägga sig och sova i morse. Just nu känner jag att jag aldrig mer ska dricka alkohol... någonsin! Men det kommer jag givetvis göra. Jag hoppas bara att jag aldrig mer kommer uppleva en natt som igår. Jag har inget minne mellan 23-8.. runt åtta på morgonen inser jag att jag kommer inte in i min lägenhet eftersom jag tappat bort mina nycklar. Jag hoppas jag inte stört mina grannar.. jag vet inte om jag sovit eller gått runt i området i 3-4 timmar.. för jag minns ingenting. Så sjukt.. och skrämmande. När jag tittar igenom mobilen ser jag att jag försökt skicka sms, men det har inte blivit något vettigt och jag har inte fått sänt en enda. Detta är första gången jag verkligen har ångest efter en kväll ute på krogen..

Kommentarer
Postat av: A-K

blivit drogad?

2010-01-18 @ 21:14:52
URL: http://aks.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag vet inte, jag trodde det ett tag.. men jag vet inte.

2010-01-19 @ 12:37:06
URL: http://miniego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback