Tåg..sol och snö!

Sitter på tåget mot Västerås nu :) solen skiner och det är centimetevis med snö ute som yr när vi åker genom Sverige. Min mammas karl kommer och hämtar upp mig på tågstationen, ska hälsa på dom idag. Vet egentligen inte hur jag ska orka det. Jag är trött eftersom jag inte sover ordentligt, håller mig uppe på nätterna även om jag vet att jag borde sova. Nu har jag även ett åksjukeplåster bakom örat som gör mig helt groggy :P Dricker redbull och äter choklad så jag ska bli lite piggare. Hjälper det? Nej inte alls.. resluterar bara med att jag blir kissnödig. Jag ska nog passa på att måla ett lager nagellack när jag är hos mamma, nackdelen med svart nagellack är att det syns så tydligt om det skavts av lite. Jag gillar inte det svarta lacker från depend, det ser mörkblått ut när man tittar nära. Några förslag på bättre märke när det gäller svart?


Jag är partysugen! Undra om jag kan få ut Jenny ikväll? problemet är att jag har bara 900kr att spendera i Västerås :P men men... sugen kan man väl vara? Kanske kan jag till och med vara lite galen om jag inte vilar något till ikväll :P är ju trött och fnittrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback