Sova is the shit!

Fan va skönt det är att få sova ut! Sov i min frus soffa i natt :) Det är så grymt att få träffa Jenny igen, alltid när vi ses så känns det som det var igår vi träffade varandra sist. Så okomplicerat och så enkelt. Idag ska vi kolla på lägenhet, tvätta och gå ut en sväng. Vi pratade om att träna med, men det kanske får bli imorgon beroende på vad klockan blir.
Halv ligger i soffan just nu och min mage är bauta stor! Så irriterande när den är det. Kan vara av olika orsaker. Troligtvis är det för att jag ska ha min röda vecka nu. Det kan även vara för att jag bara var tvungen att köpa en kebab när jag är här, kebaben här är ju tusen gånger bättre än i Göteborg, den kan innehållt gluten.. men jag fick aldrig ont i magen igår så jag har svårt att tro att den hade gluten. Gott som fan var det iallafall :) Är ni i Västerås så måste ni ju bara åka till Sippan och köpa kebabsallad där, det är kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback