Snabba cash

Var och såg snabba cash häromdagen. Jag fick testa Storytel genom Buzzador får något år sen, och då passade jag på att lyssna på den som ljudbok. Det var små detaljer som jag satt och väntade på, som aldrig hände i filmen, men vem vet dom kanske kommer i nästa :) Filmen var iallafall jättebra, jag brukar inte gilla svenska filmer så mycket. Gillar Fares och alla  ungdomsfilmer som varit under åren. Denna går väl in som en ungdomsfilm :) Jag räknar ju in Sökarna där :P Snabba cash får jag mig 9 av 10 iallafall :D

Loggade in på Buzzador nu och såg att jag fått ett erbjudande från LoveFilm :) Passande när jag pratat om den tjänsten i går. Så jag tackade jag och vill pröva den. Har ju min TV och xbox nu så jag kan titta på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback