Sjuk..

Känns som det var längesen jag var sjuk, men när jag tänker efter så var det inte så längesen. Jag var hemma en dag från jobbet för bara två månader sen. Jag hatar verkligen att sjukskriva mig, men det är värre att försöka göra ett jobb när man är sjuk. Att inte kunna konsentrera sig eller kunna vara 100% är ingen höjdare.
Igår skulle jag på bio med två kompisar, jag tog mig till biografen och sen började jag må riktigt dåligt. Svettas och frysa vart annat om, och skaka. Jag tvinga i mig mat, en ipren och apelsinjuice... fast jag blev inge bättre, så jag åkte hem. Sen dess har jag mest sovit. Tror jag var vaken 2-3 timmar igår kväll, men annars har jag bara sovit. Måste försöka ta mig till affären och köpa apelsiner, juice och sodavatten, kanske kan jag då få lite energi iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback