Party!!

Det var många år sen, väldigt många år sen jag festade så här många gånger på en kort tid... men fan va kul det är! Dock förstår jag inte det här med mig och alkohol :) Jag gillar känslan när man känner sig lite salongsberusad och skulle vilja att det höll sig hela kvällen, men så helt plötsligt känner man sig helt nykter.. och då får man alltid för sig att dricka lite mer och lite fortare. Poff så var det dags att gå hem :) ...och sen får man lida dagen efter, klockan är halv sju på kvällen och jag känner mig fortfarande onykter. Men jag kommer somna tidigt och jag kommer garanterat sova gott :)
Det roliga med att gå ut är ju inte alkoholen utan det är få dansa! Bara släppa loss och shake it! Igår var vi på Deep, deras dansgolv är inte så stort.. vilket gör att det är trångt och svårt att bara släppa loss. Men vi hade kul ändå. Jag hade alltid en vägg i närheten att ta tag i när det blev för trångt och man fick en armbåge i ryggen. Måste ju finnas ställen i stan som har bra dansgolv... har bara inte hittat dom ännu :) förutom min favorit Park Lane :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback