LoveFilm

Jag gillar detta koncept..

Buzzador (klicka i länken för att bli medlem) erbjöd mig en månad gratis och självklart haka jag på för att testa. Nu har jag ju en spelare som klarar dvdfilmer så jag kan äntligen se på film :) Två filmer åt gången, fyra filmer på en månad. Helt okej, med tanke på att jag inte har någon videobutik i närheten.



Vill du också pröva en månad gratis? Maila mig på [email protected] så skickar jag en länk till dig. 

Annars kostar det 99.-/månaden så får du 4 st filmer att se på under en månad, två åt gången. Det man behöver göra är att på deras hemsida klicka i alla filmer man kan tänka sig att se, man kan även välja om det ska prioriteras eller inte, sedan skickar de något av det du vill se. Jättesmidigt, och det blir lite som en överraskning vad det är som kommer hem :)
Jag har nu sett mina två filmer som jag fick förra veckan, imorgon ska jag lägga dom på brevlådan... så nästa vecka lär jag ha två nya att titta på :) Perfekt, eftersom jag kommer hem från v-ås och ska ha två slapparkvällar hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback