Hem ljuva hem

Jag läser på facebook att folk blivit insnöade. Får läsa att hälften av alla spårvagnar i Göteborg är i trafik, med 25 minuter mellan avgångarna. Tågtrafiken fungerar inte som den ska, och de som är oroliga att resa i helgen kan få tillbaka pengarna på sin biljett.

Jag ska hem på tisdag. Undra om jag kommer hem på då? Jag har sett fram emot mina två ledig dagar hemma då jag bara ska slappa i soffan. Titta på film, spela, äta mat och surfa. Jag ska ju på bio på torsdag! Och har en inplanerad filmkväll på tisdagkväll.

Igår var vi ute på krogen i Västerås. Jenny fixade mitt hår och jag fick pudelhår a la 80-tal. Jag gillar det faktiskt :) Insåg att jag är väldigt blek under vintern.. får nog ta  och börja sola lite snart. Har sett att det finns några solarium i närheten av mig, kan vara värt att testa.





Det är faktiskt riktigt snyggt ute idag. Helt vitt och sol, snö som blåser ner från taket.. myyyys! Vi ligger lite bakis hemma, inte lika mysigt. Jag är glad att krogen bara hade öppet till klockan 2 här. Jag fick i mig mycket mindre alkohol än vad jag brukar och jag mår inte så dåligt som jag alltid lyckas med :) Jag har bara lite ont i huvudet, i vanligafall är jag ju nästan full hela dagen efter med. Undra om jag ska gå ut och fotografera lite. Jag får nog inte upp Jenny, men jag ska försöka :)


Kommentarer
Postat av: Frugan ;)

Ja bara ÄLSKA ditt hår!! Klockrent! Precis som DU min underbara ängel!!! Tomt utan dej redan...men i sommar ska jag fanimej ta mej till dej!!

o snöängeln går på repeat fortfarande hihi

Love ya! <3

2010-02-24 @ 22:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback