Headset

Ibland förstår jag inte varför affärer ger så kass service! När man ska handla så smörar dom som fan, men om varan är trasig så har dom inte tillräckligt med kunskap eller så vet dom bara inte hur dom ska ta hand om kunde längre.
Mitt headset till min Xbox va lite knas så jag frågade Siba vad jag skulle göra. Jo jag skulle skriva upp serienumret och ta med mig den till butiken. Schysst, då går det nog snabbt att lösa så jag skrev ner numret och gick till butiken, där dom tog emot den och sa att jag skulle få en ny så fort de fick in några nya maskiner. Idag hade det gått så pass många dagar så jag kollade upp lagerstatus och såg att dom hade en del boxar inne... GÖTT! Då borde jag ju få tillbaka mitt headset. Jag knatar ner, men nej.. jag får till svar att jag får ringa Xbox själv och be dom skicka en ny. GRRRR! varför sa inte den första eller den andra personen det på engång för??

Jag gick till Gamestop och köpte en extra del så jag kan använda mitt fräcka headset jag använt till datorn innan :) Steel Series is the shit! Bra ljud och nu behöver jag inte oroa mig att grannarna blir störda på natten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback