Familjen

Nu var det iof ett tag sen vi var där och åt, men har tänkt lägga ut ett inlägg varje gång jag sett bilderna därifrån. Så nu är det dags!

Familjen är en restaurang på Arkivgatan i Göteborg, de har inte någon större meny men det skiftar ofta. Detta var på menyn när vi var där



Jag åt denna:


Eftersom jag inte tål gluten så fick jag den utan krutonger och bara getost, nom nom! Jag diggar servicen hos dom, eftersom de kom ut med glutenfritt bröd efter att jag nämnt att jag är allergisk :) Kan ju nämna att det inte är SÅ många ställen som gjort det innan. Jag kan bara minnas ett.. och de har samma ägare. Detta gör jättemycket för att man ska vilja gå till en restaurang igen. Trevlig och kunnig personal, god mat, många olika viner, snyggt inrett.. Jag gillar stället! Det enda som var lite jobbigt, var att det blev väldigt hög ljudnivå så snart det kom in lite folk, men det kommer inte hindra mig från att besöka dom igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback