Dagbok..

Jag behöver verkligen börja skriva dagbok.. Jag fick ett tips på ett program av en kompis, men jag kommer aldrig igång med det. Jag har så mycket jag vill skriva av mig och prata av mig om, men det känns som jag bara tjatar och tjatar så man vågar knappt prata med kompisar mer om vissa saker. Så då borde en dagbok vara bra, så man kan resonera lite med sig själv. Ska nog ta och titta på det där programmet igen...

Ja annars då? Jo då trött som fan! Jobbade och sen var jag på sista kursdagen av tre på en nybörjar excelkurs. Lokalen dom har den i är hemsk. Sista halvtimmen höll jag bokstavligt på att somna. Jag har aldrig nånsin somnat på en lektion, men nu var jag inte långt ifrån. Det var hemskt! Så jag ska nog lägga mig nu, är fortfarande trött.

Kan man sakna någon man aldrig träffat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback