Underbara media

Ibland undrar jag hur media tänker. Visst det är väl kul att hitta och vara först med att skriva något, men ibland är det väl det dummaste dom kan göra! Idag läser jag en webb tidning från Göteborg som jag gör nästan dagligen. Jag ser en artikel där det står om en kiosk inne i stan som säljer droger! Ja, det är verkligen inte bra och att de gör det. Men hur smarta är tidningen som gör reklam för dom? De ungdomar som inte visste om det vet nu det.. ja jo det uppmärksammas av många andra med, men vad kommer dom göra åt saken? Polisen känner ju redan till att de säljs och de verkar ju inte kunna göra något åt det, iallafall inte just nu eftersom de grejjer som säljs räknas som narkotika klassade.

Jag blir iallafall riktigt upprörd när jag ser denna smygreklam.

Kommentarer
Postat av: kim

fortsätt att blogga, har jag nåt att läsa om :)

2010-04-17 @ 12:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback