Soligt o underbart!

Sol är verkligen den bästa medicinen mot allt! Jag har gått runt och varit så lycklig idag. Började med att jag beställde en iPhone från 3 :) Wohooo! snart snart jag har en vit liten skönhet i min brevlåda. Har börjat kolla på fodral till den, men jag kan inte bestämma mig om jag vill ha ett silikonfodral eller om jag ska ha något bling bling.

Sen blev det en lång promenad som tog runt en timme, en och en halv. Var hur skönt som helst. Satt och prata lite med vänner i teleföönen.

Skulle fika med Sarah på ett allergifritt fik som tydligen inte fanns kvar, så det blev sushi på Eklandagatan. Små små bitar till ett vanligt pris. Just nu var det prissänkt så 8 bitar kostade 55 kr. Inte alls märkvärdigt eller speciellt. Det som jag gillade med stället var ägarinnan, hon var jättesöt och verkade väldigt mån om sina gäster.
Vill fortfarande pröva det nya som jag såg för någon vecka sen.. får hitta någon att dra med sig dit. Vi tog en glass i solen innan vi åkte hem.

Imorgon blir det dags att kolla in ett nytt ställe där jag ska göra naglar. Hoppas dom är trevliga :) Vill hitta ett ställe som jag kan trivas med. De står att dom gör design naglar, ska förhöra henne på vad dom gör imorgon :) fast jag tänker bara göra naturliga imorgon, får piffa upp dom sen när sommaren kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback