Många dagar sen

Ja nu var det många dagar sen jag skrev.. väldigt många dagar sen :) Jag har inte gjort så mycket och har känt mig ganska tom. Jag har haft massa jag velat skriva, men så blir det helt enkelt inte av.

Jag tycker det är trist att www.blogg.se inte har en app till iPhone så att man kan blogga direkt från mobilen. Det hade varit grymt annars. Kanske ska man byta bloggserver bara för det? eller hoppas att blogg.se någon dag kommer skaffa sig det?

Jag är iallafall nöjd med min iPhone. Kameran är inte den bästa, men i solljus tar den helt okej bilder.

                                

Från min promenad hem från stan. Skulle kolla hur lång tid det tog att gå hem från jobbet. En timme tog det ca. så nästa vecka ska jag försöka promenera :) För på måndag börjar stegtävlingen på jobbet. Jag vet att jag inte vinner den inviduella tävlingen, men ska kämpa för att våran stad ska vinna.

                                  

Visar min frisör min coola app :) Gillar Hipstamatic! om ni gillar att fota old fashionway och att testa er fram då är denna något för er. Jag var där och toppade håret och gjorde en mirakel inpackning som gör att håret är som nytt igen. Fick med mig hem schampoo balsam och två styling produkter från label.m, så nu ska det prövas nya produkter igen :)

Nu ska jag sova lite. Vi hörs kanske snart igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback