Surprise surprise!

Idag knatade jag till jobber överlycklig för att få duscha! Att leva 5 veckor utan dusch är fan inte mänskligt.. visst jag har haft tur att jag varit i england lite titt som tätt, men tänk på min sambo som fått leva utan dusch i alla dessa dagar! Nu snart, borde renoveringen vara klar.. det ser ut som ett badrum nu mer än det gjorde när de börja riva. Det var inte vackert kan jag säga!

Jaja iallafall jag knatade till jobbet, gör iordning mig, läser min mail och äter frukost. Sa något till en kollega som lät helt fel... så när jag går ner till kontoret pratar jag med henne och ber om ursäkt för mitt  beteende. Helt plötsligt så kommer vi fram till att jag nog inte borde jobba idag... Jaha tänkte jag, men min kalender säger ju att jag ska jobba... jag kollar in vårt schema och gissa vad!!

Jag är LEDIG! Wooot! wiiie!

Jag skyndar mig hem, nu är jag hemma :P Ska ta och gå ner i källaren och se om jag kan hitta en tvättid till senare, väntar på min sambos hyresvärd så han kan fixa badrummet och ska nog kolla med min sambo när hon vaknar om vi kan åka och äta nån god mat idag. Använda sig av enjoyguiden kanske :)

P.S... jag tror jag är lite kär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback