Samma visa..

..varje gång :)

Varför är jag så dålig på att blogga? Jag gillar ju att läsa andras bloggar så jag borde egentligen skriva lite i min eftersom jag vet att ett fåtal vänner faktiskt läser det jag skriver :P Fast på något sätt känns det som att man inte vill skriva om hela sitt liv här, men ändå pratar man om sitt liv så himla öppet både i verkligheten och på facebook. Så va faaan!

Detta har hänt: Jag har börjat skolan, jag har lämnat ett långt förhållande bakom mig och flyttat hem till en vän, flygit för andra gången i mitt liv och insett att jag inte dör av det..

Detta händer: Söker lägenhet som en galning, första hand andra hand... vem bryr sig ge mig ett hem!  :) Jag ska nästa vecka sätta mig i ett flyplan igen och njuta av färden!

Så här känner jag: KÄRLEK!!! Livet är ju helt jävla underbart om man tillåter det leva :) Jag ska aldrig mer vara rädd för att göra nånting som jag vill göra. Chansa, leka, leva! Jag lever ju bara en gång så varför inte?


<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Helt rätt inställning! Lev livet fullt ut och älska så mycket du kan <3

2009-09-23 @ 12:22:46
URL: http://ladychampagne.blogg.se/
Postat av: Anneli

Du får vara min förebild Emma, för du är fan inte rädd för att leva livet! <3 Världens grymmaste tjej är du!

2009-09-24 @ 10:30:39
URL: http://miniego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback