PMS

Gaaah! Finns det nå värre? Jag har alltid sagt att jag inte lider av PMS, men nog fan gör jag det. Blir så jävla känslig. Idag skulle jag nog kunna börja gråta av vad som helst, men det är nog kombinationen PMS plus för lite sömn. Jag brukar älska att sova, men nuförtiden känns det som att jag inte vill sova. Jag vill bara vara vaken och prata med en viss människa :)

Just nu känner jag mig så förvirrad, vad ska jag välja att göra med mitt liv? Jag känner att jag vill göra så mycket! Jag vill att det ska hända något! Jag är jättesugen på att flytta till London för att lära mig bättre engelska och få se något nytt. Sen att det finns en söt kille där i närheten gör ju det inte mindre intressant :) Samtidigt så känns det inte så bra att bara säga upp sitt jobb som man gillar, speciellt inte när man inte kan få tillbaka det om man skulle flytta tillbaka. Hade jag kunnat så skulle jag bara åkt för ett år för att sen komma tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback