England

Nu är jag tillbaka till England :) Har fortfarande inte sett så mycket av det, men jag gillar verkligen hans mysiga lägenhet. Lite kallt är det, men jag har inget emot att sitta här hela dagarna.

Kan man våga bli kär igen? I och för sig är det lite svårt att styra över sina känslor, jag har ju inte känt så här på flera år. Fast lite rädd är man. Egentligen inte för att bli sårad... eller är det det jag ÄR rädd för? E nämnde det härom dagen, men då var jag så säker på att det inte var det. Fast jag kan inte sätta fingret på vad jag är rädd för? Kanska ska man bara skita i att oroa sig och bara tuta o köra så får man se vad som händer. Lika bra, då kan man inte ångra sig efteråt :)

Det känns som jag bestämt mig för att flytta hit nu. Om kanske ett halvår, spara pengar och betala alla avbetalningar, försöka bli av med mitt lån på CSN. Skulle vara grymt att göra något kul nu :) I need it!

Kommentarer
Postat av: A-K

Jag tycker att det låter som en bra plan =) Lika bra att våga chansa på nåt spännande annars kanske du kommer att ångra dig sen. Har du träffat en engelsk kille? :D Kram

2009-09-17 @ 14:07:31
URL: http://aks.blogg.se/
Postat av: Emma

Klart du vågar, du kommer ångra dig om du inte tillåter dig själv att göra det! :)

2009-09-23 @ 12:24:03
URL: http://ladychampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback