Tapeter

Igår var jag ock skrev på mitt kontrakt :) och så fick jag även välja tapeter! Men va svårt det var... fanns inget som jag ville ha. Som tur var så läste jag på kontraktet att man får måla och tapetsera om ifall man gör det på rätt sätt :) Så kanske kan man göra om det ifall man bor kvar en längre tid, har jag tur så får jag över min kille till sverige :P Fast jag vill ju till England och se hur det är där, se mer än bara Sverige och lära mig bra engelska. Så oavsett vad som händer så kommer det blir bra. Iallafall, det blev vitt i alla rum förutom sovrummet som blir rött :)

Nu längtar jag tills jag får flytta in! Jag vill flytta in NU! Längtar som tusan till att jag ska få göra iordning det.

Fast just nu ser jag fram emot att hälsa på min pojke på tisdag, hoppas tiden går fort i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback