London

Igår var det andra gången jag var i London, men äntligen fick jag se lite av stan :) första gången bytte jag bara tåg för att ta mig till flygplatsen. Denna gång träffade jag upp en tjej jag jobbade med på Cherry förr. Har nog inte träffat henne på ca.4-5 år! Hon var sig lik, vilket är positivt :) Hon bor här just nu, så nu har jag någon jag kan träffa och hitta på saker med när killen är på jobbet, wiie!

Jag tog några bilder, men har ingen sladd här så jag lägger upp de när jag kommer hem :) Hittade Trafalgar square och när jag kollade mellan husen såg jag Big Ben :) Jag köpte mig en karta, så när jag är riktigt uttråkad kan jag gå på äventyr i London för mig själv. Kommer älska det <3




Ops, helt plötsligt hittade jag Big Ben borta vid horisonten!


Vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback