Det känns...

..så overkligt. Att jag har ett hem i December igen :) Det kommer vara ganska tomt, men det är ett hem :P
En tvåa på 62kvm, och det enda jag äger är ett skrivbord, två byråer, en svart billy bokhylla och en madrass. E som jag bor med idag vill bli av med sin soffa, so den kanske jag får med mig :) Vilket är jättegulligt :) först tänkte jag att jag inte ville ha den för det blir ju jobbit när man köper en soffa själv sen. Efter att försökt hitta en billig soffa så kände jag att jag inte kommer ha råd med en soffa på ett tag :) jag ska ju spara pengar så jag kan flytta till england så jag kan ju inte köpa massa möbler. Bara det nödvändigaste och det billigaste.

Har ni några bra tips? Var kan man hitta sjyssta billiga saker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback