Vilja!

Nu har jag den där vill ha känslan igen! Jag bara måste, vill och ska ha! Usch, lite jobbigt eftersom jag inte kan fixa allt som jag vill jämt :) Jag vill verkligen få över min madrass till  min lägenhet på fredagen. Hade varit grymt skönt att sova där från första dagen. Kruxet är att jag måste hitta bil med dragkrok. Idag äger ju ingen en bil med just dragkrog, varför tillverkas dom inte med det? Är inte det praktiskt för alla? Jaja i värsta fall så åfr jag ju sova där två dagar senare :)
Men jag vill ju.. jag kan inte heller hyra lastbil två dagar bara för att jag vill allt så mycket :) Har inte riktigt råd, måste tänka på att spara allt så jag kan köpa så mycket som möjligt denna månad :) Sen är det ju jul, och jag ska fira jul i england.. så jag måste fixa några julklappar, man kan inte gå tom hänt... även fast jag är så kass på presenter.

Kommentarer
Postat av: Jerusalem

hej anneli. Vad kul att du gillade videon och tack för dina fina ord. Vi ska sprida videon så mycket vi kan. så sprid gärna vidare videon till vänner o sånt Tack =)



kram på dig

//Jerusalem (njoy)

2009-11-22 @ 01:39:40
URL: http://njoymusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback