Tomt

Just nu är jag supertrött! Tog flyget hem från England igår och åkte i princip till jobbet på engång efteråt... Ett nattpass bara sådär utan att ha försökt ställa om dygnet. Jag är inte van vid det, men det e fan o med värt det!
Idag skulle jag sova länge, men jag kunde helt enkelt inte sova. Det var ganska tomt att sova utan han, och så fort jag kommer hem börjar alla tankar snurra omkring. Jag som inte ens behöver känns mig stressad nå mer, det är endast 26 dagar kvar tills jag har min lägenhet! Wohoo!

Tomorrows to do-list:
-Ringa hyresvärden
-Fixa elabonnemang
-Ändra bredbandsabonnemang
-Betala adressändringen

Sen får jag nog göra mig iordning och ta mig in mot jobbet, hämta min biljett som ligger där av alla ställen.. promenera och möta upp C, äta och sen gå på Cirque du Soleil !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback