Tolv

Japp nedräkningen fortsätter....

Imorgon åker jag hem till kalla sverige igen :) Låter som det är varmt här, vet inte hur vädret är i Sverige just nu, men det var iallafall mycket varmare här när jag åkte hit. Igår på min promenad hade jag inte ens jacka på mig! Bara en tunn stickad tröja och en luvtröjja. Jag hittade en bokaffär och köpte mig två böcker. Så nu har jag tre böcker att läsa :) "The host" av samma författare som Twillight, Änglar och Demoner som han fick låna tills jag läst de andra :) sist men inte minst första boken i en annan vampyr serie. "Night world; Secret vampire daughters of darkness enchantress" av J.L. Smith. Hon hade skrivit en hel del vampyr böcker, så är hon bra har jag nog o läsa ett bra tag :)

Jag önskar de kunde finnas Tesco i Sverige! De har så många bra glutenfria produkter. Chokladpuffar som man ska ha i mjölk, helt underbart gott! Bröd i alla möjliga former och smaker, som inte är djupfrysta eller tvungen till att baka dom. Desserter, kakor och kex!

Kommentarer
Postat av: A-K

Säg till om boken är bra. Brukar kolla på vampier diaries, tror det är från samma författare. Läste den serien som tonåring. Nu kollar jag mest på serien för att det är en sån snygg kille med där ;)

2009-11-23 @ 21:17:03
URL: http://aks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback