Sant blod

                              

Nu har jag snart kikat igenom hela första säsongen av True Blood. Alla som nämnt den har ju verkat gilla den så jag tänkte att den måste ju vara grymt bra! Jag såg första avsnittet och tyckte den verkade helt okej. Men sparade resten av avsnitten för att se dom med killen i england. Nu har vi sett de flesta, och jag förstår verkligen inte vad som är så himla bra med den?! Alltså den duger, men jag förväntade mig verkligen mycket mycket mer eftersom folk är så förälskade i den. Vad är det jag har missat?


Kommentarer
Postat av: A-K

Håller med....förstår inte heller, men kollar ändå i förhoppning om att den kommer bli bättre =)

2009-11-23 @ 21:11:37
URL: http://aks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback