Oj, 7 dagar!

Jag tar ett hopp från 11 till 7 dagar! Jag pratade med min hyresvärd idag och han sa att han kunde släppa nyckeln nästa fredag! Wooot! Passar ju perfekt för mig. Jag är ledig hela helgen plus ett par dagar. Jag behöver bara hitta någon som kan hjälpa mig... Alltid lika jobbigt att fråga om hjälp. Känner mig så himla dum! Jag vill klara allt själv, men är lite svårt eftersom jag inte har körkort, ingen familj i närheten eller pengar till att betala flyttkillar. Jag skrev på facebook, och fick svar från en av mina vänner som jag inte trodde kunde, så nu håller jag mina tummar, fingrar och tår att vi kommer kunna få det gjort den helgen. Tänk va skönt att få flerar dagar på sig att packa upp i lugn och ro. Köpa det som är det nödvändigaste. Bara slappa och få känna av att det är MITT hem.

Egentligen har jag ju en flygbiljett till England den helgen, men just nu vill jag bara ha mitt hem, inreda och pyssla. Jag har längtat så länge efter detta :) Fast om jag ska vara ärlig så känns det lite trist att flytta från min sambo. Vi har knappt hunnit se varandra denna månad. Fast sen så tror jag att vår vänskap kommer vara mycket bättre efter denna tid tillsammans. Jag hoppas hon känner likadant. Det var iallafall inte alls som jag tänkt mig. När jag lämnade mitt ex så hade jag planerat ett singel liv och massa pyssel hos E :) men det enda jag tänkt på är den här killen i landet långt bort... nog lite väl mycket. Jag kan inte ro för att han är en sån underbar människa som får mig att må så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback