Kliiiiar!

Det börjar närma sig och jag kan inte sluta tänka på det eller prata om det :) Nedräkningen är på 13 dagar nu! Tiden har gått super fort nu när jag varit här i England. Det roliga är att jag sover mesta dels. Jag sover länge om dagarna, somnar i soffan när vi chillar.. men det är så himla gott att sova!

Hade tänkt ringa hyresvärden redan idag och se hur det går med renoveringarna. Han har dock bara telefontid mellan 8-9 och jag vankade kl. 10. Ska dock göra ett försök ändå, men om jag inte får nå svar ringer jag imorgon.

Har kollat efter billiga kuddar :) Vi är än så länge 8 personer som ska komma på ljuspartyt, och jag har en soffa då, och en fotölj.. sen får vi nog sitta på kuddar och turas om i soffan :) hittade iallafall kuddar för 20 kr på både Jysk och IKEA. Kanske kan man köpa en eller två fällstolar med. De kan alltid vara bra, jag har ju två uteplatser och vill jag sitta ute kan en stol vara bra att ha :)

Nu ska jag försöka ta mig ut i det fina vädret. Se om jag kan hitta en bokaffär någonstans :)

Kommentarer
Postat av: Julie

13 dager er jo ingenting! :-) Når kommer du hjem fra England?

2009-11-18 @ 01:14:26
URL: http://juliestar.wordpress.com/
Postat av: Anneli

Jag åker hem imorgon, torsdag :) Blir en helg full av jobb, ska bli gött o jobba lite nu.

2009-11-18 @ 13:17:44
URL: http://miniego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback