Jag vill ha, ha, ha, HA!!

Känner mig ibland som en liten unge, detta HA-begär kan vara ganska hemskt :) Man kommer på idén om att man skulle vilja ha något, sen kommer det smygandes och *POFF* så MÅSTE man bara ha det.

Ja just nu måste jag bara HA en Xbox 360, jag vill spela Call of Duty: Modern Warfare 2... NUUUU! :) Men jag ska flytta först och sen får jag se om jag har råd eller inte, men någon dag ska jag ha det :) Såg även att jag kan köpa en dansmatta till 360:n :P och så vill jag ju ha rockband! och varför inte DJ hero! Jag vill ha allt!! mitt eget lilla spel hem <3

Kommentarer
Postat av: Julie

Jeg kommer på besøk det samme sekund som du skaffer deg en dansematte ^^

2009-11-19 @ 14:41:41
URL: http://juliestar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback