Femton

Wohoo! Två jävla veckor kvar! Helt otroligt, snart får jag min lägenhet :) Så fort jag kommer hem från England så ska jag ringa hyresvärden och se när jag kan få nyckeln till den. Den första December är ju en tisdag... oooom jag har tur kanske, kanske  jag kan få den redan på fredagen.. PLEASE GOD, tell him to give me the key earlier! I want it soooooo badly! Skulle vara gött att ha en hel helg att flytta in grejjer.

Sen en vecka senare blir det inflyttningspartaj, snacks, bål och ljusparty :)



Kommentarer
Postat av: Julie

Skulle gjerne kommet på lysparty, men tror ikke jeg får det til med skolen/jobb :-/

2009-11-16 @ 23:53:58
URL: http://juliestar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback