WoW vs. RL job

Jaha... nu tänkte ni att jag ska välja på wow eller ett riktigt jobb :) Neee då, jag skulle inte kunna leva ut jobb :D Jag tänkte mer berätta hur sjukt likt det kan kännas :) Jag sökte in till en ny guild igår, väljer man en lite tyngre guild, kallat "hardcore" då är det nästan som att anta sig ett nytt jobb :D En guild är då en grupp av människor som spelar mycket tillsammans och gör allt för ett utvecklas tillsammans och bli bättre eller till och med bäst. Jag var tvungen att söka in till en sån här för att testa :) Jag blev faktiskt sjukt nervös, det var som att gå på en arbetsintervju!! Jag måste visa att jag är en trevlig och duktigt tjej som gör allt för jobbet och tål kritik... jag är även stresstålig. Efter ett par dagars väntande så blev jag antagen!! Wohooo! Nu är jag ny i gänget och går då på en provanställning :) Inte i 6 månader, men kanske runt 2-4 veckor.. sen om jag har tur blir jag en i gänget och får va med. Sen gäller det att visa framfötterna för att få göra de liiite roligare sakerna mer ofta, och har man tur så kan man få en ännu bättre position...

...jag gillar ju utmaningar så detta blir hur kul som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback