Matte?!

Vad hände? Jag har alltid gillat matte och haft lätt för att förstå. Nu försöker jag att plugga matte B och jag fattar ingenting! När jag ber läraren att förklara så är allt så uppenbart och enkelt. Så sitter man hemma och ska plugga... och det går  bara inte. Jag räknar ut talen som jag tror, och allt är bara fel! Nu ska man ha prov om en och en halv vecka och jag har inte ens lärt mig alla sätt att räkna på. Eller jag fattar dom till en viss del...  men så länge jag inte får rätt svar så är det ju inte bra.

Jag skaffade mig blommor på naglarna till påsk :)



Hon som gjort dom är grymt duktig! Inga klistermärken här inte utan allt är för hand. Ser fram emot nästa vecka, då ska det blir något annat skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback