Tåga till Hudik

Nu sitter jag här med min mini-pc och riktigt tråkigt! Nätet e inte det bästa, så när jag försöker lyssna på spotify försvinner musiken lite då och då :) jag har tänkt att jobba lite med en utbildningsmanual som jag och en arbetskammrat skrivit medans jag satt här, men jag kunde inte öppna filen i mitt gamla word som jag har på min dator. Så det blir att surfa runt lite och försöka folk att chatta med mig haha Inte det lättaste när alla på msn är upptagna eller inte vid datorn.

Minns ni att jag skulle använda mig av åksjukeplåster när vi åkte till Spanien? jag använder det idag med,, tycker faktiskt att det fungerar. Jag åker till coh med baklänges i ett X2000 och jag mår inte illa :)  vilket jag gjorde sist jag åkte X2000 med Lotta till Stockholm.

Har suttit och funderat på detta med att tatuera sig nu. Jag vill verkligen ha en, bara så svårt att veta VEM man ska ha som tatuerare. Hade funderat på att göra en på mässan i göteborg, fast det är snart, och jag  vet ej om jag har råd. Jag skulle så gärna vilja göra en drake, men de e så många som redan har det, så det blir nog en ängel :) Kanske ska jag sätta mig occh leta tatuerare nu när jag inget har att göra :)

Kommentarer
Postat av: A-K

Dags att tåga till Västerås oxå =)

2009-01-28 @ 12:04:37
URL: http://aks.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jo det är sant, nu blir det bara lite svårt eftersom jag knappt får någon semester från jobbet ...

2009-02-20 @ 04:26:04
URL: http://miniego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback