Ren och kry

.. det är vad min dator är just nu :) Den har nog kännt sig lite hängig ett tag . Köpte ett ljudkort till den för att få lite bättre ljud och så att min mic skulle fungera. Fast jag gillar inte att prata i den, men kanske blir jag riktigt nördig och pratar i venten snart jag med haha :) men mitt nya ljud slutade att fungera mitt i spelen när jag spelar med massa folk... så himla konstigt. Ljudet bara försvinner.. poff, väck! så jag ska se om den är glad nu och vill börja fungera jämt. Svaret får jag i helgen, annars får media markt en grinig Anneli på besök. Inte är det deras fel, men jag vill inte ha ett kort som inte fungerar....

Ja slut gnällt och dags för sova, för imorgon ska jag skaffa mig snygga nya naglar :) vet inte vilken färg ännu, men jag har ju iallafall en halvtimme på spårvagnen att tänka på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback