Say what?!

Skulle ringa och boka ny tid till nageltjejen jag gick hos förra gången :) (så som jag hördesamtalet)

Anneli: Hej! Jag skulle vilja boka en ny tid hos dig.
Tjejen: Javisst, vill du gå på salgongen eller hos mig?
Anneli: Öhh, ja det spelar väl ingen roll. Det beror väl på, vart bor du? Är det nära stan?
Tjejen: VART jag bor?!
Anneli: Öhh, ja eller vad var det du menade? (känner sig förvirrad)
Tjejen: Ja spelar det någon roll om det är hos mig eller hos någon av de andra tjejerna på salongen?
Anneli: JAHA :) Det var så du menade, då vill jag boka tid till dig eftersom jag blev så nöjd sist.


Haha, fatta vad fel man kan höra och uppfatta :) För givetvis hade hon från början frågat ifall det spelade någon roll om jag fick gå hos henne eller någon av de andra tjejerna, men jag som hör så bra hade ju inte hört det. Hoppas hon inte trodde jag var helt knäpp....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback