oväntat, det är ordet!



Detta såg jag på stan idag! Hahaha, blev rätt chockad när jag ser folk gå i dykardräkt! Reklam för oväntat, jaha?! jovisst var det oväntat, men undra vad det är. Så fort jag kom hem var jag tvungen att kolla :) Gevalia! haha, varför skulle dom skicka ut folk med dykardräkt? Fast vad skulle det annars vara reklam för?

Var och såg "de sjunde blinget" idag, tyvärr fick vi inte se slutet. Det var genrep och jag tror det var för att dom inte ville avslöja slutet. Jag skratta så jag grät vid vissa saker :) Men jag tror inte jag fatta den helt och hållet, tänkte se den sen någon dag så jag får se hela. Får se om jag drar med mig min killes dotter på det, kan nog va kul för henne och se den. Dom var kanonbra på att dansa, fast det visste jag sen innan att dom skulle vara. Fast jag vet inte om jag tycker dom är bättre än bounce, känns som det är två olika typer fast än det är streetdance.


och imorgon 06.20 bär det av :) så jag får hoppas jag kan hitta någon dator och skriva lite till er! Ha det gött! för det ska jag ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

ÅÅhh va kul med Spanien! Hoppas du badar å steker ordentligt nu. Kraaaam!

2008-09-15 @ 15:59:06
URL: http://ladychampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback